h

Alweer een prijs voor de SP

10 mei 2007

Alweer een prijs voor de SP

Heineken en SP winnen Gouden Esprix

AMSTERDAM - Woensdagavond zijn de jaarlijkse vakprijzen voor actiemarketing uitgereikt.
Heineken en SP wonnen Goud. Daarnaast was er 7 keer Zilver en 11 keer Brons. Het succesvolle bureau TBWANeboko ontving een gouden Esprix voor de campagne 'Op jacht naar de cup met Hollands Geheime Wapen' voor Heineken. De tweede Gouden Esprix ging naar de campagne 'NU SP' die de bureaus Thonik en CommPassion ontwikkelden voor de Socialistische Partij.

U bent hier

De SP gebruikt cookies om het bezoek aan onze sites te meten. Deze gebruiken geen persoonsgegevens. Alleen als je toestemming geeft gebruiken we daarnaast cookies en scripts om advertenties af te stemmen op jouw interesses. Dan verwerken we wel persoonlijke gegevens over je bezoek. Meer informatie vind je op onze privacy pagina.