Beste leden / SP stemmers uit Gorinchem

30 september 2013

Beste leden / SP stemmers uit Gorinchem

Beste mensen,
Woensdag 19 maart 2014 vinden er gemeenteraadsverkiezingen plaats. Hoewel deze datum nog heel ver weg lijkt, is het afdelingsbestuur reeds met de voorbereidingen begonnen. Er is een kandidaatsbesprekingscommissie geformeerd, die al geruime tijd eens in de twee weken bijeenkomt, en een commissie die het verkiezingsprogramma (her-)schrijft is eveneens zijn werkzaamheden begonnen. Dit alles vanzelfsprekend met het doel straks in maart 2014 een fantastisch verkiezingsresultaat te boeken.
Bij dezen vragen wij jullie hulp en wel in twee opzichten:
1. Ken je leden uit de afdeling die je geschikt acht voor een (al dan niet) verkiesbare plaats op de kandidatenlijst? Meld deze dan bij het bestuur! Vind je jezelf eigenlijk wel een geschikte kandidaat, kun je jezelf ook gerust aanmelden. We voeren dan een gesprek met de aangemelde kandidaat en wie weet leidt dat tot een voordracht aan de ledenvergadering, die uiteindelijk het laatste woord heeft.

Uiterste datum van aanmelding is donderdag 31 oktober.

2. Zet de datum waarop de ledenvergadering die zal beslissen over de definitieve samenstelling van onze kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma vast in je agenda, ook al is deze nog redelijk ver weg. Het gaat om dinsdag 26 november, ’s avonds om acht uur. Op dit moment is de plaats waar deze vergadering nog niet zeker, maar de datum staat vast en ieders aanwezigheid, dus zeker ook de jouwe, wordt bijzonder op prijs gesteld. Hoe meer leden op de ledenvergadering, hoe betekenisrijker de discussie, hoe waardevoller het democratische proces.

In de eerste week van november krijg je –digitaal zowel als op papier – een definitieve uitnodiging voor deze vergadering en de bijbehorende stukken.

Op naar een daverende overwinning bij de gemeenteraadsverkiezingen 2014. Gorinchem heeft de SP nodig!
Hartelijke groet,
Karl Lutterkort,