Lolly campagne op maandagochtend bij NS station

Lolly campagne op maandagochtend bij NS station

02-09-2012 • 'We zuigen liever aan een lolly dan uit onze duim'

Lollieactie 3 september 2012

Op maandagochtend 3 september deelt de SP-afdeling Gorinchem folders, sponsjes en lolly's uit bij het station in Gorinchem.
De actie staat niet op zichzelf; meer dan 80 SP-afdelingen uit het hele land staan maandag om 7.00 uur bij treinstations.
Tijdens deze verkiezingscampagne zijn nog meer SP-leden actief dan normaal het geval is in verkiezingstijd. Het enthousiasme onder de leden is opvallend. Lies van Aelst Gorinchemse en kandidaat Tweede Kamerlid zegt daarover: Er wordt met modder naar ons gegooid, dat bewijst dat we er toe doen. En het betekent dat er op 12 september echt iets te kiezen valt: 'Gaan we door op het doodlopende pad van de liberalen of slaan we linksaf en komen we met de SP op een sociale manier uit de crisis.'
Naast het gebruikelijke verkiezingsmateriaal – folders en schuursponsjes deelt de SP ook lolly's uit. 'Tijdens verkiezingscampagnes wordt er veel uit de duim gezogen. Wij zuigen liever op een lolly!