Campagnevoeren nieuwe - en oude stijl

26 augustus 2012

Campagnevoeren nieuwe - en oude stijl

We zijn druk met de campagne. Niet alleen in Gorinchem maar in heel Nederland voeren we campagne voor een nieuwe - linkse -regering. We voeren campagne oude stijl, de SP is de afgelopen week drie avonden bezig geweest met buurten in de buurt: maandag waren we in de Torenflat, dinsdag in Oost en donderdag in de Haarwijk. Het is goed om de positieve reacties te horen als je aanbelt met de folder, mooier is het nog als je spontane aanmeldingen krijgt voor een lidmaatschap bij mensen waar je aanbelt!

25 augustus 2012

En we voeren campagne nieuwe stijl. Voor de actie van gisteren (zaterdag 25 augustus) hebben de afdelingen Gorinchem, Dordrecht, Sliedrecht en Zwijndrecht de handen ineen geslagen. Met grote SP touringcar en veel SPers zijn we begonnen in Zwijndrecht in het plaatselijke winkelcentrum te folderen. Jammer dat het zo hard regende maar dat maakte het enthousiasme er niet minder om, bij alle supermarkten stonden de SPers folders uit te delen en te praten met winkelende mensen. In Dordrecht was het beter weer en zag het centrum rood van de SP jasjes!
Sliedrecht is onder de beste weersomstandigheden al een rustige plaats, met regen was het er erg rustig,
Afgesloten werd er in Gorinchem met een zonnetje, zo zien we het graag. In Gorinchem is men wel gewend de SP vaak op straat te zien maar 20 man tegelijk is ook bij ons een unicum.
Het was natuurlijk jammer dat het weer niet overal mee zat maar het voordeel was, wat mij betreft, dat als er minder mensen op straat zijn je de kans hebt om goede discussies te voeren en uitgebreid te luisteren naar en aandacht te geven aan de vragen van mensen.

Volgende week zaterdag zult u ons aantreffen in de omgeving van Gorinchem onder andere in de winkelgebieden van Hoornaar, Noordeloos en Arkel, graag tot ziens!

Klik op foto voor vergroting.

25 augustus 2012

----------------------------------------------------------------------------------