De fractie in actie

2 januari 2012

De fractie in actie

De raadsleden van de SP treft u niet alleen aan in de raadszaal maar ook op straat. Aanstaande woensdag kunt u ons vinden in de Lingewijk. Wij gaan daar twee actieve bewoners ondersteunen in hun actie tegen de gevaarlijke halte ‘de stenen trap’. Wellicht bellen wij woensdagmiddag ook bij u aan om u te vragen naar uw mening over deze halte en het openbaar vervoer in de Lingewijk

We zijn deze week weinig in het stadhuis te vinden, we zijn bijvoorbeeld niet naar de nieuwjaarsreceptie geweest. Wij vinden dat het wel wat soberder mag in deze tijden, ook vorig jaar waren we niet bij de nieuwjaarsreceptie uit protest tegen het beleid van Poort 6 die mede organisator is van dit feestje. Aan alle kanten wordt er bezuinigd, nergens is geld voor maar blijkbaar wel hiervoor, dan doen wij niet mee.
We bezuinigen op alles wat los en vast zit, van de bibliotheek tot aan de bloemenbakken in de binnenstad, maar we kunnen nog steeds naar het VNG congres, weer zo’n duur feestje, daar doen we dan ook maar niet aan mee.

Ik wens u een strijdbaar, gelukkig en gezond 2012!

Eva Dansen