SP Kamerlid en kandidaat Statenleden in gesprek met inwoners Gildenwijk Gorinchem

21 februari 2011

Donderdagavond 24 februari zijn SP Kamerlid Renske Leijten en SP kandidaat Lies van Aelst uit Gorinchem, 2e op de Zuid-Hollandse SP lijst voor de komende Provinciale Statenverkiezingen, te vinden in de Gildenwijk in Gorinchem. Daar bezorgen zij samen met raadsleden Eva Dansen en Nanine van Dalen(tevens kandidaat), en actieve leden van de lokale afdeling de SP krant huis aan huis en gaan zij met diverse bewoners in gesprek. Die gesprekken zullen gaan over diverse lokale, provinciale en landelijke onderwerpen.

Renske LeijtenRenske Leijten
Liews van Aelst Lies van Aelst
Nanine van Dalen Nanine van Dalen

De SP heeft veel ervaring met buurten in de buurt. Door te praten met de inwoners komen we te weten wat er bij de mensen leeft en komen we in actie als dat nodig is. De SP zal de mensen vragen om op 2 maart te gaan stemmen. Zij kiezen dan niet alleen de Provinciale Statenleden in Zuid-Holland, maar bepalen met hun stem ook hoe de Eerste Kamer eruit ziet. Met een linkse meerderheid in de Eerste Kamer kan de SP de meest asociale voorstellen van het kabinet Rutte blokkeren. Belangrijke verkiezingen dus.