Weekbrief van het bestuur.

3 oktober 2010

Weekbrief van het bestuur.

Gisteren heeft het CDA ingestemd met het rechtse kabinet waar Verhagen de afgelopen weken hard aan heeft gewerkt.

Het regeerakkoord ‘Vrijheid en verantwoordelijkheid’ bevat vele dingen waar ik me rot van schrok, deze regering zal zorgen voor nog meer verdeeldheid in onze samenleving. En hoewel er ook punten in het akkoord staan waar de SP zich in kan vinden, staan er vele
malen meer punten in die de last op de zwakste schouders leggen.
Een complete reactie van onze fractievoorzitter in de Tweede Kamer vind u hier.

Maar lokaal gaat alles natuurlijk ook door. Er komen Provinciale Staten verkiezingen aan en daar zijn we druk mee bezig. Op 14 oktober is onze algemene ledenvergadering van de afdeling Gorinchem
in de Haarhorst, over het programma en de lijst van de SP Staten fractie, dus ben je SP-lid? Kom vooral mee denken! Verder zijn we in Gorinchem hard bezig met het opzetten van een lokale ROOD groep. We zijn komende donderdag in de binnenstad te vinden met een jongeren enquête om aan jongeren te vragen wat zij nu eigenlijk missen in Gorinchem.

Deze zware tijden voor links zijn hét moment om je aan te sluiten en in actie te komen, wordt lid!

Lies

Lies van Aelst,