Weekbrief over week 30 augustus tm 5 september 2010

7 september 2010

Weekbrief over week 30 augustus tm 5 september 2010

Na een voor mij te lange vakantie is alles eindelijk weer aan het opstarten, zowel het politieke leven als mijn studie. Voor de provincie zitten we inmiddels in het laatste jaar van deze periode, dus het gaat steeds spannender worden richting de verkiezingen. Maar ondertussen gaat al het gewone werk natuurlijk door! In mijn studie ben ik komend jaar tweedejaars.

De coalitie onderhandelingen voor een rechts kabinet zijn gelukkig stuk gelopen, nu is het de beurt aan links! Nu is het moment voor de SP om zich nog duidelijker te laten zien. En u zult ons de komende tijd zeker ook veel gaan zien, bijvoorbeeld op de botenbeurs eind september. Ook zult u ons weer aan uw deur vinden met de nieuwe Zo krant.

Ook zijn we in de afdeling weer bezig met ROOD, jong in de SP, we gaan weer aan de slag met onze jongeren. Ik ben hier heel blij mee, Gorinchem heeft veel jongeren en te weinig voorzieningen. Als je als jongere bijvoorbeeld in Gorinchem wil blijven wonen, je niet moet verwachten binnen 2 jaar een huis te vinden. Tenzij je natuurlijk de dure nieuwe koophuizen kunt kopen, maar die kans is klein.

Gorinchem heeft ROOD nodig!

Nu is het moment om lid te worden en mee te helpen aan een sociaal en menselijk Nederland.

Met vriendelijke groet

Lies van Aelst