Een goede en leuke verkiezingsmarkt!

7 juni 2010

Een goede en leuke verkiezingsmarkt!

Op de laatste zaterdag voor de verkiezingen voeren alle partijen volop campagne. Voor de SP is dit één van de laatste campagnedagen in een lange reeks. Deze verkiezingsmarkt was iets anders dan eerder markten, hij was namelijk maar op twee in plaats van drie locaties. Wij hebben er voor gekozen om toch op zoveel mogelijk plaatsen aanwezig te zijn en met één groep in de binnenstad te zijn en met een andere groep het buitengebied in te gaan.

Verkiezingsmarkt

‘In de binnenstad hing een ontzettend goede sfeer, het geweldige weer zal daar zeker invloed op hebben gehad’ aldus Nanine van Dalen, SP-Raadslid. De SPonsjes waren en ballonnen, zoals gewoonlijk, razend populair. Maar deze verkiezing hadden we iets nieuws: het SP kinderboek. Kinderen, ouders en grootouders vonden dit erg leuk en wilde het boek erg graag hebben!

Het ‘buitengebiedteam’ is in Arkel, Hoornaar en Sliedrecht geweest. We zijn op stap geweest met de rode kliko vol met sponsjes in gebieden waar we niet vaak komen. ‘Mensen reageerde verbaasd en positief op het feit dat er een politieke partij aanwezig was in het dorp’ aldus Eva Dansen, SP fractievoorzitster.