Site SP Gorinchem genoemd in AD Rivierenland

30 januari 2010

Site SP Gorinchem genoemd in AD Rivierenland

Duim

Vandaag een groot artikel in het AD Rivierenland over de sites van politieke partijen in het werkgebied van deze krant. Door journalist Kees van Tol is onderzoek gedaan naar de stand van zaken op de sites in relatie tot de komende gemeenteraadsverkiezingen. Nagenoeg alle sites kregen een grote hoeveelheid kritiek te verduren. In Gorinchem werd helaas alleen gerapporteerd over de site van de Gorcumse SP. En hoe kwam die uit de test?

We citeren " De goede wil en het enthousiasme spatten af van de site van de SP in Gorinchem. Zelfs de uitslag van sommige stemmingen in de gemeenteraad staat erin. Maar wie snapt het belang van een stemming over een verzoek aan het college om CPO en MGE constructies te onderzoeken?"

Kort, krachtig en positief kritisch kunnen we als conclusie geven.

We zijn het overigens volkomen eens met de kritiek. De Gorcumse SP is in maart 2006 gestart met deze stemmingenservice en op 1 januari 2007 met dit onderdeel gestopt.

De SP Gorinchem is zeer tevreden over de op- en aanmerkingen van dhr. Van Tol en met zijn positieve waardering van de site.

(helaas zijn artikelen van AD Rivierenland niet meer oproepbaar via Internet, dus kunnen we het gehele artikel niet weergeven).