Schutse bewoners en / op hun oude dag. + update

8 september 2009

Schutse bewoners en / op hun oude dag. + update

We hebben er verleden jaar al over geschreven De bewoners van verzorgingstehuis de Schutse gaan binnenkort verhuizen.in verband met de sloop van het verzorgings gedeelte van De Schutse.

Aanstaande donderdagavond is er een bijeenkomst in De Schutse waarbij bewoners en familie toelichting krijgen omtrent de uitplaatsing (vanaf 17 september 2009) naar de Bannehof.

En we kunnen u meedelen dat wij er nog steeds niet gerust op zijn Zoals wij verleden jaar al schreven was toen het voornemen om 2 bewoners in 1 appartement te huisvesten voor een " beperkte periode",

Naar de mening van de SP fractie is het verhuizen van 2 bewoners naar 1 appartement een niet te accepteren gevolg van de nieuwbouw van de Schutse. Volgens onze gegevens zal één persoon de slaapkamer krijgen en de ander zal op een extra bed in woonkamer moeten slapen. Dat kan je oude mensen toch niet aan doen. Ook niet voor een korte tijd.

Lees hier het artikel over deze verhuizing in de Stad Gorinchem.