Nieuw bericht van Typhoon

28 september 2009

Nieuw bericht van Typhoon

Wederom ontvingen we als gemeenteraadsleden vandaag een bericht van Typhoon.

Geachte gemeenteraadsleden,

Onze clubkampioenschappen, de traditionele afsluiting van het baan-wedstrijdseizoen, stonden gepland op 2 en 3 oktober a.s.

U leest het goed "stonden". Volgens de planning van de gemeente d.d. 23 juli 2009 was de geplande eindoplevering 25 september 2009. Maar helaas, ook deze planning is niet gehaald. De baan is inmiddels voorzien van de toplaag, maar de belijning en overige bijkomende zaken (zoals bijv het opruimen van de bouwmaterialen en het bouwafval rond de baan, het maken van de stoep van de ingang naar de baan) moeten nog.

Daarom hebben wij als bestuur moeten besluiten de clubkampioenschappen niet op 2 en 3 oktober te laten plaatsvinden.
Besloten is de clubkampioenschappen te verschuiven naar 16 en 17 oktober 2009. Het begin van de herfstvakantie, dus absoluut niet de meest ideale datum.

De clubkampioenschappen 2009 zijn nu wel verschoven, maar we hebben nog steeds geen enkele zekerheid of de baan dan klaar zal zijn!
Voor AV Typhoon is het echt ontzettend belangrijk dat deze clubkampioenschappen door kunnen gaan, zodat we in elk geval nog een positieve afsluiting van het baan-wedstrijdseizoen hebben.

Mogen wij op uw steun rekenen?

Vriendelijke groeten,
Charlotte Malkus