Koers in 2010.

4 april 2009

Koers in 2010.

Beleggers moeten we meteen teleurstellen. Of is dat na de ervaringen in het afgelopen jaar wegens gewenning niet eens meer mogelijk? En ook de fietsers hoeven hun rijwiel niet te voorschijn te halen. De SP-Gorinchem denkt aan een koers voor het beleid in Gorcum.

In 2010 zijn er gemeenteraadsverkiezingen. Voor die tijd willen we bedenken wat Gorcum nodig heeft. Goede gedachten kunnen we omzetten in een verkiezingsprogramma.
Schrijf (email) ons wanneer u weet wat Gorcum goed kan gebruiken. Voor goede ideeën hoeft u geen SP-lid te zijn,wij denken niet dat wij de wijsheid in pacht hebben.

Let u wel op. Het land zit lastig in elkaar. Veel onderwerpen behoren niet bij gemeentelijk beleid, maar worden beheerst door landelijk beleid. Aan landelijke zaken kan de SP-Gorinchem weinig doen. Laat u aan de andere kant ook niet ontmoedigen om te schrijven. Wij vinden het niet erg als een bericht over een landelijk onderwerp gaat. En we verwachten ook niet dat iedere burger weet wat onder landelijk beleid en wat onder gemeentelijk beleid valt. De SP-Gorinchem kan uw idee altijd nog doorsturen naar de SP in de tweede kamer.

Leden van de SP-Gorinchem bespreken hun ideeën voor Gorinchem op woensdag 15 april in de Haarhorst, Grote Haarsekade 120, 4205 VL Gorinchem. Aanvang 19.30 uur. Wanneer u als gast aanwezig wilt zijn, moet u zich aanmelden. De zaal is misschien niet zo groot dat alle goede ideeën er in passen.