Een bericht voor niet SP sympatisanten

27 maart 2009

Een bericht voor niet SP sympatisanten

Het blijkt dat er toch sympatisanten van andere politieke partijen dan de SP deze site bezoeken. Dat is duidelijk niet de bedoeling !!!!

Deze site is in het leven geroepen om sympatisanten, kiezers en leden van de SP snel duidelijk te maken wat we allemaal namens hen doen.

Laten horen kunnen we ons in de raadzaal en verantwoorden tussen de verkiezingen door doen we o.a. op onze site, tijdens vergaderingen en via de maandelijkse marktkraam en binnenkort via een huis aan huis magazine van de Gorcumse SP.

Deze site geeft de mening weer van de SP (fractie) en zeker niet de mening van andere partijen. Die hebben tenslotte hun eigen site waar ze zich kunnen uiten.

Dus als u zich stoort aan onze mening, spreek ons daar niet op aan als u van een andere partij dan de SP bent, maar surft u lekker verder en kom s.v.p. niet meer terug. De artikelen zijn niet voor u geschreven, u ergert zich eraan, wij willen u helemaal niet in de stress helpen, u kost ons geld (datatransfer) en wij willen u al helemaal niet overtuigen van onze mening.

Ergert u zich? Hier en hier en hier zijn uitgangen van deze site.

Bent u wel sympatisant van de SP neem gerust contact op met fractieleden, bestuursleden of de webmaster. Uw mening telt.