Weekbrief 33 van 13 t/m 19 augustus

19 augustus 2007

Weekbrief 33 van 13 t/m 19 augustus

Dit keer een wel erg rustige week.
Dinsdag alleen een raadsbijeenkomst. Volgens mij is er een record gevestigd. Van tevoren hadden we al gedacht dat het wel een vluggertje zou worden, maar zo snel……! We hadden een agenda van 13 punten. We begonnen om 20.00 uur en de voorzitter sloot de vergadering om 20.33 uur. Dat kon bijna niet sneller. Waarschijnlijk zal er in de raadsvergadering van 30 augustus wel langer over verschillende onderdelen worden gesproken.

Bijvoorbeeld over de aanstelling van een 4e wethouder. Ondanks verkiezingsbeloftes houden enkele partijen zich daar niet aan. Onderaan dit artikelen een link naar alles over een uniek initiatiefvoorstel van alle oppositiepartijen over dit feit.
Verder is het een rustige week geworden. Ik heb alleen weer een Nieuwsbrief geschreven naar de mensen die graag meegaan met het “reisbureau Symposion 2005”. Er komen weer wat nieuwe excursies aan. Eind oktober naar Gent en in mei volgend jaar naar Barcelona.
Mensen die de Nieuwsbrief ook willen ontvangen kunnen het aan mij doorgeven, gerard.broekman@planet.nl. Het moeten wel mensen zijn die in Gorinchem of directe omgeving wonen.
Heeft u het ook gelezen. Het bestuur van het Symposion heeft het kunstwerk uit Hoornaar, de tak appels, gekocht en zal worden geëxposeerd tijdens de tentoonstelling in de Afuitloods vanaf 11 september a.s.

We gaan er weer een prettige week van maken.
Gerard Broekman, raadslid SP-afdeling Gorinchem