De nieuwe ster komt!

20 juni 2007

De nieuwe ster komt!

Het lijkt wel een topvoetballer die gepresenteerd wordt als de redder van het elftal. Het shirt met zijn achternaam is al in de voorverkoop gegaan.
Op de site van gorinchem-presenteert.nl lezen we dat de vierde wethouder van Gorinchem gepresenteerd gaat worden.
Wij als politieke partij zijn niet geïnformeerd over de presentatie. logisch als tegenstander van deze politieke en dure benoeming ?. We houden niet van politieke spelletjes staat dan nog prominent in het verkiezingsprogramma van Stadsbelang / Leefbaar Gorinchem. Ja, ja, hoe zou u dan dit spektakelstuk willen noemen ?

En er was ook nog een wethouder die er geen zin meer in had. Deze ontvangt een riant wachtgeld op rekening van de Gorcumse inwoners. Als u morgen geen zin meer heeft in uw baan, kunt u dan ook zeggen ik heb er geen zin meer in ..... en dan wel in totaal 300.000 euro opstrijken ????

Maar is de presentatie van de vierde wethouder eigenlijk opzienbarend nieuws ? Ja zeker als je weet dat Stadsbelang / Leefbaar Gorinchem in het verkiezingsprogramma heeft staan dat er helemaal geen vierde wethouder nodig is in Gorinchem. Trouwens ook nog een andere coalitiepartij, de VVD, heeft dat in haar verkiezingsprogramma staan.

Jarenlang heeft bij Schelluinen een groot bord gestaan tegen de Betuwelijn met daarop "kiezersbedrog".
Zo'n zelfde bord kan ook in Gorinchem worden neergezet Kiezersbedrog.

De oppositie, het CDA, Groen Links en de SP zullen de heer Biemans warm welkom heten, maar niet op 25 juni tijdens de presentatie.