Rood zoekt talenten

15 augustus 2006

Rood zoekt talenten

ROOD, jong in de SP, zoekt muzikaal talent!!
Festivals betekenen doorgaans veel bands, veel gezelligheid en geen politiek. ROOD, jong in de SP, zou er niet zijn als het niet ook politiek is. De andere politieke partijen laten popmuziek links liggen.

In de SP-initiatiefnota over de popmuziek ‘Oorstrelend en hartveroverend’’ over de kwalitiet en diversiteit in de Nederlandse popmuziek, staan voorstellen hoe de SP dit wil regelen.
Ondertussen gaat ROOD jong talent in het zadel helpen. Om de diversiteit in de popmuziek te vergroten wil de SP meer aandacht voor beginnend talent. Dus bied ROOD bandjes de mogelijkheid om een gratis demo op te nemen in een professionele studio. Ook zullen er mogelijkheden worden geregeld voor optredens op podia om je bandje op weg te helpen.
Uiteraard staat ook de actieve ROOD groep van de SP afdeling Gorinchem volledig achter dit initiatief. Tijdens de Zomerfeesten zullen flyers worden uitgedeeld onder de feestgangers, waarin op deze zoektocht naar jong telant wordt gewezen.
Wil je eerst nog wat meer informatie neem dan contact op met Lies van Aelst, voorzitter van ROOD-afdeling Gorinchem via onderstaand emailadres of via telefoonnummer 06-51602054 Zij kan je alles helder uitleggen.

Je kunt je natuurlijk ook meteen opgeven via een mailtje naar ROOD@SP.nl en overtuig ons van je muzikale talent!